Lees mee met

Wat ons bezig houdt

Zo nu en dan verbazen wij ons over de (werkende) wereld om ons heen. Hier lees je er meer over.

TheExperienceOffice_Dag_3_20240924_140 Groot.jpeg
Waarom ervaringen

Waarom ervaringen

De waarde van ervaringen in leren was al vroeg bekend. In de eerste editie van Audiovisual Methods in Teaching (1946) introduceerde Edgar Dale de 'Kegel van Ervaring'. Deze kegel plaatste verschillend

Lees meer
Type ervaringen

Type ervaringen

Voor diverse opdrachtgevers en over diverse thema's ontwikkelden we in de afgelopen jaren ervaringen. 'Wat zijn dan ervaringen?' is een vraag die we vaak krijgen. Een manier om over ervaringen na te d

Lees meer
Pick Perfect: de impact een half jaar later

Pick Perfect: de impact een half jaar later

Afgelopen voorjaar ontwikkelden wij de trainingsgame Pick Perfect voor Royal FloraHolland. Wij kijken hier met een glimlach op terug, maar wat vond de klant er eigenlijk van? En wat voor een impact he

Lees meer

Wat let je?

Laten we kennis maken

Ja. Laten we kennismaken. Dat kan bellend, met koffie, bij een van onze Boost Events of met een gerichte Design Sprint waarin we samen jouw vraag uitdiepen en een passende oplossing ontwerpen.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.